!

Känner faktiskt att jag har de ritkigt bra just nu! (kanske inte precis just just nu, för är lite ensam ;) ) Men allt är bra och har ev fått lite nya och bättre planer inför sommarn :) De blir inget island för mig i september de har jag bestämt mig för iaf!! Kommer säker ångra mig men just nu känns de inte bra att boka flyg och åka dit. Känner att jag inte kan lämna allt här hemma, de är faktiskt lite för långt bort, 3 månader går ju inte allt för fort om man har hemlängtan...
Har jobb hos grannen fram till i sommar och får väl i princip jobba hur mkt jag vill och jag vill ju inte jobba jämt så de passar mig :) Skolan går väl rätt bra om man bortser från fysiken så...
Men hästarna går de också bra, om man bortser från att dom inte vill komma in på em... men ridningen och träningen går bra :)
Jag har varit duktig och börjat springa lite vilket alltid känns bra! Tänkte försöka springa en sväng efter jag varit till hästarna imorn bitti. Då blir de, ridning av både R och S, mocka, springa, frukost, sola och sen jobba mella 2-6 och sen kommer Tobbe hit eller så åker jag dit. Sen är de torsdag och då är jag ledig och kan göra precis vad jag vill :)
= Johannas liv är just nu inte allt för komplicerat och hon mår riktigt bra!

Även fast livet är bra så kan man längta tillbaka till England
inga bekymmer, ingen skola
bara ha roligt och umgås med underbara människor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0