Bara min!!

Igår gjorde jag nått som jag inte alls trodde att jag skulle göra på väldigt många år, köpte en egen häst! :) Gail Obell, en fin lite (mkh 1,62) travare på 9 år. De känns faktiskt riktigt bra men fortfarande lite overkligt. Men nu är hon min :) hon är verkigen jätte fin och lugn och inte alls så stressig och stirrig som en del travare kan vara. Hon kommer bli en riktigt fin ridhäst!
Har tänkt att jag ska försöka lära henne att tölta och så ska jag rida henne på islandsvis så kan jag kanske ställa upp i fem-gång på Bärby sen ;) haha
Nej men de vore kul om jag kunde få henne att tölta för pass kan hon redan enligt förra ägaren så de ska nog gå att få en fin gångartshäst av henne, de är ett litet projekt men då har jag ju iaf nått att pyssla med :p
Har tyvärr ingen bild på finisen men ska ta med kameran när jag ska dit imorn och då blir de nog en hel del bilde =)

Nu ska jag försöka få tag på Anna nere på Frötuna och försöka få lite ordning på jobb och praktik inför sommarn och hösten så jag vet hur de kommer bli. Sen så ska rummet städas och så måste jag väl antagligen plugga lite också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0