2/4

Gjorde inte så jäkla mkt igår.
Sandra hämtade mig vid halv 10, så åkte vi hem till hennes mamma och käkade frukost
Tog en promenad med Kingen
Åkte hem till Ida och snackade lite skit och fikade :)
Hem till Sandra och pluggade lite
Käkade middag med familjen
Åkte till Annso och fikade
Hem och sov
Måste säga att kvällen inte blev som jag trott... trodde dom skulle vara lite roligare, men eftersom jag va så jäkla trött så va väl inte jag så rolig heller antar jag...

Men idag blir de annat. Funderar på att kanske ta en springtur men samtidigt så behöver jag städa lite och plugga sp får väl se hur de blir... Sen ska jag försöka få ordning på allt och hitta nått jag kan ha på mig ikväll för då blir de krogen med en massa bra människor! :)


Ikväll så visar vi vad vi lärt oss i England!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0