serier, serier, tv-serier

Såg precis på första avsnittet av Gossip Girl se.4 och blev så himla glad när man fick vet att Chuck Bass lever! :D Han är ju helt klart min favorit i serien så om han skulle ha dött hade ju serien helt klart inte längre varit värd att se ;) haha nej men de visste man ju att Chuck inte kunde gå och dö sådär, de är väl klart att Chuck överlever ett skott, jag menar HAN är ju Chuck Bass!! ;)




Oj, de känns som om jag lever lite för mkt i tv-seriernas värld ibland. Som igår kollade jag klart på True Blood säsong 3, riktigt bra och de kommer nog bli en till säsong för man ka inte ha ett sånt där slut!! Så jag, hoppas, hoppas, hoppas att dom fortsätter jag vill se mer Vampyre action!! ;D

Läste precis nyss att de tydligen ska komma en säsong 4 till sommarn 2011 :)

Nej, nu får de väl räcka men allt serie-tjafs ;p nu ska jag plugga historia!! Prov på torsdag och de här vill jag verklige inte misslyckas med ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0