överallt och ingenstans

De har varit väldigt mkt fram och tillbaka idag.

1. Lunch höade hästarna vid halv 11

2. Till minuten och tog ut pengar, I´m rich!! $$$$ :D

3. Till skolan käkade lite, snackade en massa skit ;) spelade en massa kort (jag förlorade ovanligt mkt idag... inte min dag helt enkelt ;p) Sen hade vi historia mella halv2 och halv3 - helt värdelöst!! (som vanligt) sen blev de kortspel igen :)

4. Till stallet tog in hästarna och red Undri en sväng.

5. Hem äta mat och såklart checka fb ;)

6. skulle ha åkt iväg på ridlektion men de blev inställt... :( men åker iväg till stallet ist och rider lite ist =)

7. Ska baka en kladdkaka när jag kommer hem! :D om jag kommer hem xD

nej nu ska jag iväg till dom små hästarna =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0