hur?

Jag är rätt imponerad över hur vi kan komma på så konstiga samtalsämnen i skolan. Sitter vi på en rast och pratar kan vi verkligen komma in på precis vad som helst, som här om dan snackade vi om hur en provrörsbefruktning går till och hur de fungerar med surrugatmammor...
En hel del frågor bli såklart besvarade av nån som kommer med nån riktigt bra förklaring och andra som kankse inte kommer med lika seriösa och normala idéer.

Ja, de är så klart jag. De är jag  som är den med konstiga, oseriösa och väldigt onormala idéer och förslag ;)
Som tex. Frågan: hur får man ut äggen?
Jo, säger jag, man använer en sugpropp, en såndär vaskrensare! XD

Ja vad ska man säga de är tur att vi har lite raster mellan alla tråkiga lektioner så man får skratta lite iaf ;)


Kommentarer
Postat av: Anna Jansson

HAHA ja Johanna det var ett bra svar de ;)

2010-10-07 @ 12:37:17
URL: http://annnnajansson.blogspot.com
Postat av: Johanna

Jo jag tyckte ju de va de ;) hehe man vet ju aldrig, de kanske funkar ;P

2010-10-09 @ 21:27:06
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0