fredag!!

Ganska kassta att sitta och vänta typ halva dan på en äckligt jobbig lektion! Men jag va lite duktig iaf, skrev klart nästan hela perceptionsuppgiften till psykologin så den är typ avklarad :)

Sen va de fysiken som va lika obegriplig som vanligt och jag fattar verkligen ingeting och de blir ju ite bättre av att jag inte kommer ihåg nått från matten så ett IG på nästa prov är ju väntat....

Men sen va de stallet och lite ridning igen. Tog ut Undri själv för första gången på länge och de gick riktigt bra. Han har så himla fin tölt när han verkligen sätter igång!! =)

Såklart så glömde jag kameran hemma idag igen så inte blev de nåra nya bilder... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0