idag är de bara tisdag

Blev inte så mkt till bloggande och pluggande igår... satt mest vid datan och försökte fixa med bokningen till kryssningen. Tillslut så fick vi de iaf och funka och nu blir de kryssning den 14 maj :D

Men lite plugg blev de och provet gick ändå rätt bra för att ha pluggat så dåligt ;) Men resten av dan va rätt så bra iaf och nu har jag inte nått riktigt prov förens v.47 =)

MEN nått som inte känns så bra är att de blåser så extremt mkt, snön har jag inget emot men BLÅSTEN!!!! Usch! hatar när de blåser! de blir så sjuk jäkla kallt och jobbit... Har ingen lust alls att åka och rida i de här vädret kan jag säga... men känner att jag måste för dom små rackarna har inte blivit ridna sen i fredas... :/



nu är de bara en sak som jag vill göra och de är att krypa ner i soffan med en stor filt ett par raggsockor och en kopp varm choklad och bara se på film efter film :) Mysigt! :D

Men nått jag verkligen ser fram emot ännu mer är mina planer på att se Paranormal Activity 2 på bio. Jag kommer bli så sjukt rädd men måste se den iaf ;) Problem nr är bara att jag måste hitta nån som vill se den med mig ;p haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0