Lita på mig

Är kvar hos Ida fortfarande alldeles själv, men hade tänkt att uppdatera lite här och sen stänga av datan och plugga lite. Nu ska jag banne mig läsa klart alla psykologi papper och sen börja med historian!

Vet inte hur jag ska göra, vill inte såra nån men vill ändå få chansen att lära känna andra på egen hand. Man kan vara riktigt bra kompisar och ändå umgås med andra. De borde du veta, du var alltid med andra förr... Visst då har jag kännt mig lite bort glömd men vi har ju lovat varandra att vi aldrig ska låta nån annan komma emellan! Men vi kanske kan låta någon annan komma med. Vi kan blir flera, om de går...? Jag hoppas de och jag vill verkligen de för jag vill ha fler underbara vänner att dela fler fina minnen med! :) Jag tror jag behöver de, eftersom jag har ett så stort behov av att få lyssna och prata av mig. Men ibland kan de väl iof bli lite för mycket prat med för många olika människor... Jag vill ha några jätte nära och som jag kan lite på! De är vad jag vill och jag hoppas du vill ge mig den möjligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0