hästar, ja tack!

okej, jo men nu har jag bestämmt mig! Visst kan de bli lite enformigt emallan åt men när jag väl är i stallet occh håller på med hästarna och allt runt om kan jag liksom släppa alla andra tankar och de finns inget bättre än att fokusera till 100% på hästen och sen verkligen se resultat.
Och allt kan verkligen hända, allt går inte alltid på räls och fungerar hur bra som helst, de vet jag ju sen tidigare och fick en lite påminnelse om de idag när undri hade magknip/början till kolik. Allt är inte så enkelt, man märker verkligen vad man har lärt känna hstarna och deras beteede.
För om dom inte beter sig och är som dom brukar så märker man fort om nått är fel.
Jag är vekligen en riktig hästmänniska, men alla måste få tvivla nån gång, men nu vet jag vad jag vill! =)


jag petra och göte, sommaren 06


jag och Kolan våren 06


jag och Kolan våren 09 (ganska stor skillnad han har blivit bra mkt smalare)


jag och trimma mars 2007


jag och Haskí sommaren 2007


jag och fabnir sommaren 2005 (en av de första ggr jag red)


jag och Fabnir sommaren 2007


jag och Undri vinter 2009/2010

De är ju lite skillnad genom åren måste jag säga :p Men nu ska jag alldeles strax iväg till stallet igen och rida Kolan lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0