a red day

Nu sitter jag och pluggar igen.... Hanna och jag lyckades inte riktigt bli helt klara med fysiken igår, men  nu håller jag på och renskriver den på daan och väntar bara på att lisen ska skicka en bild till mig och sen är den klar! YES! :)

Men sen är de biologilabben som ska skrivas... Hatar verkligen rapporter... Men den måste skrivas idag eftersom den ska va inne imorn...  Så de blir inget stall idag heller :( HAde velat rida lite men så blir de inte, de hinns inte riktigt med...  Vilken tur att jag inte har egen häst då hade livet varit något jobbigare.

Så ikväll precis som igår så är de alltså plugg på schemat, kul liv Johanna, kul liv...


Inte direkt den snyggaste bilde i världen men de här är jag idag när dom sprayade mitt hår rött... Inter särskilt vackert men tro mig innan dagen va slut så va nästan hela jag röd pga att jag och Troy "krigade" lite :p Men nu är iaf all färg borta de är bara stanken som är kvar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0