planer

Har faktiskt haft en riktigt bra dag, en sån där riktig flumdag. Allt har varit kul och bara flytigt på som de ska, va hur pigg och positiv som helst imorse så de är väl så att vaknar man pigg och full av energi så fortsätter dagen så :)

Nu väntar jag på att Hanna ska dyka upp för vi ska plugga ikväll.
JA, jag skippar yogan, men de är bara för att vi båda två ska bli klara med den eländiga fysikrapporten och sen ska jag försöka skriva biologirapporten med lite stöd och assistans av Hanna ;) Sen tänkte jag att hon skulle få läsa igenom mitt psykologiarbete och säga vad hon tkr om de, hehe.

Sen blir de Grey´s och kanske en film om vi orkar och sen blir de sova, sova och sen upp till skolan och plugga igen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0