överlevde en kväll i den stora staden

Maten va riktigt god och sälskapet toppen! Synd bara att de va så kallt ute!! 
Vart faktiskt ganska så positivt överraskad av maten, riktigt gott :) Fast de känndes hela tiden som om dom där kineserna ville bli av med oss... hm... ändå satt vi bara typ 2½ timme lr nått :p jag menar vi tog ju bara två portioner så så glupska va vi ju inte ;)

Sen gick vi en sväng i stan och de va hur kallt som helst! Så vi satte oss å snacka på station ist, varmare och trevligare =)

Nu är jag så himla trött så tror nog jag ska lägga mig och sova lääänge!!! sen imorn är de plugg som gäller. Måste bli klar med historian och börja på kemin... usch vill inte men måste...



Therna i snön =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0