nu,snart,imorn

Blev lite ridning ikväll. Måste säga att de är mkt roligare nu när jag fått lite mer ridsällskap :D Hade ute Fabbe tsm med Sandra och Freyr och sen hade ja gut Kolan en sväng också =)
Ida tränade Tindra lite och de gick väl rätt hon va inte allt för bråkig...

Nu ska jag sätta mig och skriva lite på historia arbetet som ska vara innen imorn... har ju inte börjat än men tror nog de ska gå bra bara jag börjar, får helt enkelt renskriva de imorn kväll :p För imorn em bär de av till stallet och dom små hästarna igen :) Så nu får jag helt enkelt stängaav data apparaten och göra lite nytta ;) hehe

Kommentarer
Postat av: Daniel

Åh vill rida, aldrig testat! kan du inte lära mej!?!

2010-11-30 @ 11:42:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0