Nu är de strömlöst!!

De finns inge mysigare än när de är strömlöst =) Mysigt att få tända ljus och  sitta och bara ta det lugnt och inte kunna göra nått, precis vad jag behöver!!
Men de är tur att man har bärbardator och mobiltbredband :D annars hade man ju aldrig klarat kvällen ;) haha frågan är bara vad jag ska hitta på.... försöka hitta en lampa så jag kanske kan läsa lite i min braiga bok, lr kanske lägga sig och sova, lr plugga (NEJ), lr bara sitta här vid datan tills de dör och sen bestämma vad jag ska göra. De känns som en mkt bättre idé ;D

De blir väl inte nått stall heller för kommer ju inte kuna duscha om de inte finns nå ström... och känner inte direkt för att gå och lukta häst hela dan imorn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0