en massa onödigt babbel (läs inte)

Hej! De blev kebab innan bion, hur gott som helst! =) Sen kollade vi in lite affärer och de fans såklart hur mkt som helst som man ville ha, men duktig som jag va så köpte jag ingeting!! Förutom ett par legins till Eve då men annars NADA. De tkr jag va riktigt bra jobbat för att vara mig! ;)
Sen va de bio! Den va 2h och 20 min lång, vilket enligt mig va lite onädigt långt tkr man kunde ha kortat ner den bara lite. Men de va riktigt bra och den va jätte fint filmat från en massa ställen runt om i världen =) De va också lite kul att de va en svensk "känd" skådespelare me fast jag blev lite besviken när Liz sista kille inte va den jag trodde.... När jag så på trailern trodde jag de va en skådespelare och så va de inte han... haha kankse inte att hänga upp sig på men så va de :p
Den filmen ska köpas när den kommer ut! De va en sån där riktigt bra när-de-regnar-och-allt-är-värdelöst-och-tråkigt-film. Den får en att börja tänka och le lite :)

Va hem till Annso och käkade för alla andra va ju där ;p men otur som jag hade missade jag ju precis den rätta bussen hem så fick vänta 40 min på nästa...
Sen blev de god mat och fika. Rätt kul även fast jag mådde rätt pissdåligt! Först så käkade vi ju e massa kebab och sen blev de lite godis och en bussresa hem på de blev helt enkelt lite för mkt... jag blir ju lätt åksjuk... Sen va de en massa annat skit också, en massa andra tankar som for runt i huvet, men de ska vi inte ta mer om ikväll de blir så tråkigt då ;p

Imorn ska jag försöka skriva ett inlägg som jag skrev idag när jag åkte hem, de bara behövdes skriva ner och så blev de.
Nej nu ska jag läga mig och läsa en stund innan jag ska sova, gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0