bra början hoppas på ett ännu bättre slut!

Nu har jag och Eve "nätat staketet" som hon kallar de, med andra ord så har vi alltså satt för nät så att Tila inte ska smita igenom plankorna :p Hon är ju lite knäpp min kära syster, hon kan säga dom mest konstiga saker jag någonsin hört! Känner igen mig själv lite i de hela, kan de va för att vi är släkt??;)

Dagens citat:
" Inte konstigt att staketet håller på å ruttnar, de står ju i komposten!
"
Haha, sjuka människa, fast de slår ju inte den gången när hon trodde att rådjur va älgkalvar XD haha

Nej men nu är de duschen som gäller sen drar Ellen och jag iväg in till stan för lite bio!! =) De kommer förhoppningsvis bli en massa snack, de va ju så länge sen vi snacka sist så de behövs kan ajg säga! Och lite godis, lite shopping och sen är dagen perfekt :D


Haha, hitta ingen bra bild på oss så de fick bli den här väldigt suddiga ;p men har bra minnen från den här kvällen iaf! :D

Kommentarer
Postat av: Martin

Men är det inte en liten Stahre jag ser där bakom? :D

2010-11-07 @ 19:35:57
Postat av: Johanna

kan så vara ;p

2010-11-07 @ 21:51:27
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0