back from...

De blev e väldigt snöig kväll måste jag säga. Men de blev lite ridning iaf :)
Undri tog jag frörst ut på vägen en sväng och han töltade hur fint som helst! Blir så glad när de blir sådär klockrent och man känner hur hästen jobbar under sig! :D
Sen gick vi in på ridvolten en stund där de va väldigt mkt snö... så den lilla rackarn fick spåra upp nytt spår, vilket va lite svårt då de va snö enda upp till halsen på´n... Men han jobbade på bra.

Kolan fick bara komma ut på volten. Stackarn! Han jobbade också på riktigt bra och han va precis som vanligt.

Nu ska jag kika runt lite på olika bloggar och grejer och sen ska jag nog krypa ner i sängen och sova. Imorn blir de full fart hela dan, men de tar jag då ;)

Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0