29 november

Har varit en ganska så seg men rolig dag i skolan idag. Lite kemi labb och sen va de i princip ledigt resten av dagen. Åkte till stallet och tog ut Strimma en sväng i skogen, hon va riktigt pigg och töltade och galopperade hur fint som helst :)
Nu borde jag väl igentligen skriva lite på mitt historia arbete... men de får vänta lite ;)

Vi 6-halv 7 blir de stallet igen och lite mer ridning =) Hoppas de håller sig så de inte blir kallare än 16 grade nu ikväll... annars blir de inte så roligt att rida.

Fick iaf tag på syon idag sp nu har jag fått en tid så jag kan försöka reda ut min problem med högskoleutbildningar och allt. Ska bli skönt med lite ordning! ;)

Nu ska jag nog läsa lite bloggar och sen blir de plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0