Vad har jag gjort i helgen?

När mamma kommer hem och frågat vad vi har gjort i helge kommer jag utan tvekan att kunna svara: Ätit!
För de är typ de ända vi har gjort. Vi har ätit godis, mat, fikat, druckit läsk, ätit ostbågar, mat, vindruvor, jordgubbar och sa jag godis?? De känns som om de är det ända jag gjort hela helgen. Jag som hade börjat träna... nu känns de ju som om jag tränar och sen äter ännu mer och de gör ju ingen nytta! Nej, efter idag så ska jag sluta äta godis och sådär skit ett tag igen, jag bli ju så himla beroende. Inte bra!!

Vad ska jag göra nu?
Jo, jag ska alldeles strax hälla ner riset i det kokande vattnet och sen käka lite. Äta igen alltså, sa ju de. De är de ända jag gör för tillfället!

Önskar nästan att dom kunde komma hem nu så jag kan få svara på frågan...
Vad har du gjort i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0