på hannas begäran

På Hannas beställning så svarar jag på de här frågorna ;) dom finns på cosmopolitan.se :)

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"wow, Z, they´re amazing," Damien´s voice came from

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min data sladd

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Forrest Gump

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
09.35

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
kraxande fåglar ovanför balkongen, inte alls störande...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
för typ 20 min sen, sopade balkongen

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Hannas blogg

8. Vad har du på dig?
Hotpants och t-shirt

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Minns inte, men de va vaä nått stört som vanligt ;9

10. När skrattade du senast?
När vi släppte ihop Freyr med dom andra hästarna. Man kan inte låta bli att skaratta när hästen (enligt Göran) inte travar, och så visar han upp värsta flotta traven med sväv och allt ;)

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En stor tavla med en allé, och en massa tavlor med kort i och ett stort kollage.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
De kan man säga att jag har! Men kan inte komma på nått just nu...

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Utmaning?

14. Vilken var den senaste film du såg?
Forrest Gump

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Skulle nog ge lite pengar till mami och papi! Sen skulle jag köpa mig en egen gård :D En massa skor(!!!!) och kläder och sen skulle väl en och annan krona gå till nått bra också som typ till Lisa,AnnaochEmmas-projekt = skänka pengar till fattiga barnhem!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Eee.... de va svårt måste jag säga.... Jag vill ha ett eget växthus! :)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Rent vatten till ALLA!

18. Tycker du om att dansa?
JA, om jag känner för de ;)

19. George Bush?
Vad ska man säga...?

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
pojken:  flicka: Clea,

22. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja, de skulle jag! Man måste ju ses sig om lite i världen =)

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"De är lugnt, du behöver inte städa" eller "Fysikens lagar gäller inte här" haha

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Bra fråga... den svåraste av dom alla ;) Den som läser de här, haha ;) nu gjorde jag de lätt för mig :)


Nu ska jag göra nån nytta = städa mitt rum! Och sen läsa i kemiboken, de är inte långt kvar till provet! :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0