inte helt fel ändå

Fick tillbaka np skrivdelen i engB, de gick ju inte alls som jag hoppats, så nu känner jag mig riktigt jävla dålig! Om de är nått jag kämpat med så är de engelskan!
Men hade ju en tripp till stan med Hanna att se fram emot :)

Ida hoppade oxå på bussen så hon hängde med oss runt på stan. Jag stod som vanligt för den största delen av konsumtionen ;) De blev 2 par nya skor, två linnen, en kofta och en tröja + lite småsaker :) Lunch vart de på BK och de va rikktigt nice! :)
Hanna hittade allt hon skulle ha, vilket var riktigt bra och vi åkte hem nöjda allihopa =)

Kunde tyvärr inte åka med Hanna & Co till vällen... hade ingen skjuts.... Ist blev de jobb i stallet och lite ridning, vilket inte heller va så dåligt :p

Nu ska jag vara lite social med min mami och min papi, innan jag somnar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0