fysiklab kan vara roligt

Fysiklaben vart ju riktigt lyckad ;) Jag och Hanna utgör verkligen ett komplett team,
jag försöker tänka
Hanna står och kollar på mig
och försöker tänka hon me,
jag tjuvkollar i killarnas anteckningar
och sen gör vi som dom
vi räknar
vi försöker
vi asgaravar, (den här gången för att jag inte kan släppa en pendel ordentligt och sen komma ihåg att räkna svängingarna)

Haha, vi är så bra.

Och sen Bengt kommerntar när vi gjort ett försök och räknat på de: (vi hade gjort rätt!!) Ni kan ju kolla och skriva av de andra, ibland måste man hjälpa naturen.
Haha, de va nog snarare så att: ibland måste man hjälpa naturare! xD

Nu ska jag kolla på sista avsnittet GG och sen sova lite =)

Har 2 lektioner imorn och en massa håltimmar, så imorn måste jag plugga lite! Om jag inte snackar med Hanna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0