fin-fint

De har varit en FIN dag idag. Ganska så lugnt i skolan och sen satt jag ute och läste lite i solen med Tila. Åt lite mat och sen gick jag ut i sole igen, de är så skönt när man känner att man verkligen vill vara ute :D
Glassbilen tittade in en lite sväng och glassförrådet är nu påfyllt :)

Har varit och ridit lite nu i em och de gick riktigt bra =) Hade ut Strimma en sväng så hon fick klättra och jobba lite och sen fick Undri komma ut och jobba lite på volten med boots. De gick riktigt bra och jag känner mig riktigt nöjd! :)

Nu sitter jag och kollar på Svenska Hollywoodfruar i väntan på Sex and the City =D Sen blir de lite läsning av boken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0