En underbar människa - TACK!

haha, kom på en sak som jag faktiskt måste skriva. Fy fan vad kul man kan ha när man pluggar med Hanna Eriksson! :) Vi lyckas alltid lika bra med att snacka om en massa annat och jag lyckas alltid göra bort mig och snacka skit om nån som råka höra de, haha ;) Vad skulle jag göra utan våra pluggstunder?

Antagligen plugga ;)

Haha, de kommer bli riktigt kul när hon blir en ny "rikitig" trea igen :D Vi kommer äga allt och alla, särskilt på att derivera, för de är de vi kan bäst ;) haha

Måste säga: TACK HANNA! :)

---------------------------------------------------------------

imorn är de np i tyska, de är läsförståelse och har en kännsla av att de inte kommer gå så bra... usch! vrf ska man alltid ha en massa att göra i slutet på terminerna? Tkr att lärarna skulle kunna vara snälla och för en gångs skull, i mitt stackars lilla liv, kunna säga: Nu struntar vi i alla prov, läxor och inlämmningsuppg. och så tar vi sommarlov 3 veckor tidigare!!!

Då skulle jag bli glad. Och jag skulle slippa få fylla i konstiga frågor om vilken "religions status" jag har xD haha

Nej nu får de vara slut på flummet och allvaret för den delen med, nu ska jag städa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0