lite blandat

de blev tidig kväll igår, somnade innan 9 och mitt i filmen :p men vi sov bra jag och Tila. De har varit en häktiskt dag! Har lyckats låsa in nyckeln + reservnyckeln i skåpet. Så de va bara att hämta bultsaxen och knippsa upp, suck! Så nu är skåpet låslöst och jag måste hitta ett nytt... Sen va syon in och informerade om indviduella val, och som vanlit va de flera man verklige ville ha och hur många som hellst som man inte vill ha. Men de får nog bli ryska steg 1 och ev psykologi B för min del :)
Nu ska jag försöka fokusera på tvn en stund, kollar på DH och sen är de CT. Tänkte försöka läsa lite efterår också, men får väl se hur trött jag är :p

Fick mail av Carina idag med bilderna från i sommras.


liten häst skritt tölt


galopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0