det blev inte så långt som jag trodde

Är ledsen att beöva säga detta, men de kommer bli ett långt inlägg!

Tänkte börja med att säga att jag har bokat tid hos optikern, ska dit på onsdag och kolla hur de är med mina små ögon :) måste tyvärr gå en aning tidigare från skolan men vi har ju ändå eget arbete på SvÖoÄ och håla innan så om vi börjar tidigare kan vi nog sluta tidigare också.

Ligger och lyssnar på Salem al Fakir, har typ gjort de hela dan och jag måste verkligen säga att han är riktigt jäkla bra! Härlig musik som man både kan njuta av och plugga samtidigt, så ska musik vara :)

Kikade runt lite på kommunens hemsida när jag letade efter blanketter till sommarjobbsansöka och då hittade jag bilderna från när vi va och red i Ed i sommras :) riktigt kul! Carina skulle ju skicka bilderna till oss men de verkar hon ha glömt bort så nu sparade jag dom, med dom blev så himla små.. sickade ett mail till henne och bad henne skicka dom "riktiga" bilderna :) här är några.




De blir inget stall ikväll eftersom att jag varit hemma idag... de är den allra största nackdelen med att vara sjuk, man får inte åka till stallet! Tråkit!!!


Jag har kommit på ett jätte bra yrke som verkligen skulle passa mig :) typ personlig assistent/sekreterare, som håller koll på saker och ting, bokar möten, fixar och grejar. En sånn som Carrie Bradshaw har i Sex and the City :) jag är ju en sånn som håller koll på allt och alla, de är helt enkelt det perfekta yrket för mig :)


Nu ska jag slå på en film, de blir Chocolat, ska skriva ett personligt brev till Eve, kolla upp tid så jag kan fixa med hennes referenser och jobbtider för sommaren. Sen ska jag sicka de till henne så hon kan kolla igenom skiten och sen ska de skickas in. Va duktig jag är =)



Kommentarer
Postat av: Martin

hahahahaha ska du hålla koll på saker?! ^^ Jag tror nästan att Philip har större koll än dig ibland ;)

2010-03-08 @ 20:00:59
Postat av: Johanna

hörrö du, jag har mer koll än vad du tror!

2010-03-09 @ 18:25:05
Postat av: Martin

Haha ja mindre går väl inte.. (A) Haha nycklarna i skåpet.. host host.. (A) Haha

2010-03-10 @ 19:34:44
Postat av: Johanna

De va bara ett STORT misstag :p jag började ju snacka med Emma så då kom jag ju av mig med va jag höll på med :p

2010-03-10 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0