min braiga dag

Precis hemkommer från stan, eller kom typ hem för en dryg timme sen :p åkte med pappa vid halv 7 i morse och va inne vi halv 8. Väntade på Rebecca och Martin se gick vi till Anderssons trafikskola, vi va på riskettan från 08.30-11.55. Sen gick vi och åte och sen handlade vi (JAG). De va som vanligt, jag sa att jag inte skulle handla nått förutom ett par vantar. Men vad händer jag handlar hur mycket som hellst, allt förutom vadå...? Jo, ett par vantar. Nu är jag alltså nästan pank igen... men handlade ju ändå bra saker :) Ett par nya jeanslegins, coola "randiga" leggins, svart långt linne, svart bolero, lila solbrillor(:D!!!) ljusblått nagellack. De va allt!

Elisabet har "bakat" cholkadbollar, med min assistans ;) och nu flätar hon mitt hår och sen ska hon måla mina naglar :) va fin jag kommer bli! xD Men nu måste jag verkligen plugga tyska, provet är imorn och än så länga så har jag inte ens kollat på böckerna... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0