lika blåst som ett ägg

De har varit en riktigt lugn dag idag och jag känner att jag fortfarande lever lite i gårdagen :) Jag hade de verkligen riktigt bra igår och jag kände mig som hemma :) Hoppas att jag får vara där och jobba i sommar, de skulle vara så kul och framför allt lärorikt!

Idag har jag för första gången blåst ur ett ägg, både för hand, eller för mun kanske man säger ;) och så provade vi att blåsa ur de med kompressor och de va mindre lyckat :p så de får väl bli så att vi kommer få blåsa ur 200 ägg för mun ;) skit kul :p

Ikväll/i em ska jag plugga FeB, ska försöka lära mig att bokföra löner. De är sååå jobbigt! Men de kommer nog gå bra, bara jag tar tag i de :p

Senare ikväll ska jag kolla på DH, missade ju de igår och så ska jag kolla på TB också och ev försöka hinna med att kolla på förra veckans avsnitt av VD... ojoj, vilka problem jag har! ;) haha Eller så skiter jag i tv/datan och försöker hinna åka till stalet och rida lite... de vore jätte kul och skönt! :) fast de hinner jag ju inte, plugget går ju före! Och de lär nog ta lite mer än 2 timmar att lära sig allt som man borde kunna ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0