bok, snack, stall

Nu ska jag vara duktigt och gå och lägga mig tidigare och läsa en stund. Jag har nämligen lånat 2 böcker idag. Trots att jag har engelskaboken att läsa, men de får gå :p ska börja med en bok av Meg Cabot, Babbeldrottningen. Den fastnade jag för titeln :) tror de kommer vara rikgtigt bra, sen lånade jag en som hette En liten hattaffär på hörnet, tycker de låter som en riktigt mysig bok :)
Imorn blir de ridning av ett antal hästar :) tänkte ju ta ut Fabbe och Kolan ikväll, men när jag väl kom dit så kände jag inte alls för de... men imorn blir de bättre. Måste försöka klämma in lite fysikplugg nån gång under dan också... Sen ska jag ev åka till keling på sönda och rida, kul, kul! :D Men nu är de nog bäst att jag slutar, gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0