besvikelsen är stor...

Först och främst är jag besviken på mig själv... två saker... Först så somnade jag under sista reklamen igår så jag missade slutet på Cougar Town. Hata!! Och provet idag gick inte alls bra! Jag som kände att jag kunde allt så bra... men tydlige inte, fick typ hjärnsläpp och de funka helt enkelt inte. Är riktigt besviken! :(
Men nu ska jag försöka fokusera på bra saker, ska rida ikväll. De är nästan alltid lika kul :) Finns vissa undantag: spöregn, blåst, iskallt ochs ånna tråkigheter. Men ikväll hoppas jag att de ska ha slutat blåsa så jag kan få rida lite hästar :) Ser verkligen fram emot de efter denna dag. Planen är att ta ut Kolan och Undri en sväng :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0