14 mars

De blev en tidig morgon, eller jag inte mycket tidigare än en vanlig skoldag. Men upp vid 6.15, frukost, kläder på, sen iväg till stallet. Jag tog nämligen hand om dom små hästarna i morse :) De gick riktigt bra och jag tycker jag har fått in en bra rutin och de går rätt så fort att fixa allt.
De jobbigaste var när vi var tvungna att ta av Tindra skorna och sen padda henne... usch! Tycker verkligen inte om när paddarna måste på!!

Har lagt in lite bilder från kamerna och varit ute med Tila en sväng. Nu ska jag alldeles strax ringa till Anna, gjorde aldrig de igår då jag fick reda på att hon skulle vara på tävling.... Jag tycker inte om att ringa! Men de måste göras om jag ska få några bra biljetter.

Vid 2 ska jag till stallet igen och då blir de lite ridning i solskenet :) Ser verkligen fram emot de! :)




Kommentarer
Postat av: sofie jansson

Vilka söta hästar!:) är det dina?

2010-03-20 @ 17:54:05
URL: http://sofieevachristina.blogg.se/
Postat av: Johanna

ja visst är dom! :D nej, dom är inte mina egna men jag är typ medryttare på flera av dom :)

2010-03-20 @ 18:22:50
URL: http://johannaavvattensta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0