över soligt

Halloj!
Solen skiner och jag mår hur bra som helst! :) Elin har varit här idag,vi åkte till stallet och gav hästarna lunchhö. Hon va så söt när hästarna ställde sig brevid henne och hon bara stod och tittade på dom med världens största leende :) Sen åkte vi hem och målade naglarna, en färg på varje finger och sen blev de samma sak på tårna ;) Så söt, hon ville se ut som en prinsessa =) Vi lyckades! ;p

Legat i solen och pressat i några timmar och nu är jag ny duschad. Ska alldeles strax cykla iväg ner till Gimo. Carro ska klippa mig och de kan bli rätt intressand med tanke på att jag inte bestämmt hur jag vill ha de än ;)

C U L8ER! ;) hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0