jobba lite idag

Hello!
Ska åka och jobba i stallet idag, städa lite och så. Blir väl där till 5 lr nått, tänkte passa på att ta en ridtur också om de är bra väder =)

Resan till Turkiet bokades igår!!! :D Så de kommer bli en liten semester i sommar iaf ;)

Va hem till Ida en sväng igår efter stallet och sen bar de av hem till sängen :)
Den här veckan tänkte jag jobba mån, tis, on och se vara lite ledig dom andra dagarna. Måste försöka hitta på nått med mina tjejor nån dag :)

Hanna och jag funderade ev på att åka till öregrund och käka jordgubbar, eftersom att de inte blev några sånna förra gången... ;) Vi får väl se vad som händer, man vet ju inte de kan ju regna hela veckan... MEN DE TROR JAG INTE!!! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0