varma dagar

Hade riktigt kul på festen i fredags :) Igår så sova jag typ hela dan för hade inte så mkt att göra ;) hehe och så va de ju hur varmt som hellst!

Idag har jag däremot hållt igång! Cyklade runt Gimo med Eve en sväng och sen åkte jag och jobbade med Ida hos Mattssons, föste in lite kor med Rasmus och sen mjölkade vi. 97 kor va de och de tog ju lite tid ;) Men jag pajade inget och allt gick som de skulle :p hehe
Mamma, pappa och resten av folket kom hem från Berking idag så nu har jag spenderat kvällen och em med dom... Tog en till cykeltur med Eve och sen efter en stund hemma så tog vi en springtur oxå. Snacka om hurtigga ;) haha

Nu blir de terminator 2 och sen ska jag nog sova lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0