ok

Har inte skrivit på några dar men de är bara för att jag inte haft tid... Va hos Ida hela dan i måndas, vi körde fidji (stavning?) fyrhjuling, solade, fikade och pratade. En riktigt slapp dag var vad de va :)
Igår vat jag inte riktigt vad jag gjorde... kom hem från Ida, sov, va till stallet och sen åkte pappa och jag till Uppsala och tog spruta. Körde hela vägen hem, känner mig riktigt stolt at jag körde hela vägen från Jälla, till Ica i Gimo och sen hem och de va bara 3e gången jag körde :) 

Idag har de varit stallstäd på schemat och sen blev de en liten ridtur och grillning. De va perfekt väder och trevligt sällskap ;p

Nu ska jag kolla lite på tv och hoppas på att en viss person skickar ett sms... men man ska väl inte hoppas alldeles för mkt.... :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0