amazing

Sitter hemma hos Ida i soffan. Reija ligger brevid mig och Ida halvsover i den andra soffan. Snart blir de fruksot vilket passar hur bra som helst då min mage låter som om den inte fått mat på en vecka ;)
Gårdagen va helt otroligt rolig och jag har inte legat vaken såhär länge och pratat/inte pratat på år och dar ;)
Vi tog partytraktorn till Roma och hämtade pizza, men såklart så kan man inte åka i vnliga kläder utan vi drog på oss våra highheeeeeels, korta shorts och drog iväg med musiken dunkandes på hög volym ;p
De blev lite twister och folboll och sen den efterlängtade låååånga prat/inte pratstunden. Reija och jag va väl vakna till typ 4 men då hde Ida sovit länge ;) Ska ladda upp lite bilder dfrån gårdagen sen och även dom bilderna som jag lovade igår. Men nu skla jag käka lite och sen dra till dom små hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0