städnigen fortsätter...

Tog ut Fabbe och Hrappe på en en timmes runda i den djupa snön, tänk att dom tkr de är så kul att galoppera i snön, de är så mysit =) Sen vart de Undri och Strimma som fick komma ut en lite sväng, pigga och energiska. De märktes att Undri har vilat i drygt tre veckor och laddat upp med en massa energi :) Strimma va oxå riktigt pigg :)
Nu har jag städat rummet, toan och hallen här uppe, känner mig riktigt duktig :) orkade inte riktigt ta och städa skrubben... de tar sån tid. Gör de nästa helg ist :p Nu ska jag bädda i nya lakan i sängen och sen ska jag nog avnjuta ettavsnitt av Lost :D Om en timme bär de av till stallet igen och då är de Kolans tur att komma ut och springa av sig lite i snön =) Kulit! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0