kalla dagen!

okej, idag har de varit riktigt jäkla kallt! De känns ganska onödigt med 20 minusgrader när de räcker så bra med 10 :p allt blir så mkt mer komplicerat när de är så pass kallt. Idag har jag kolla på LOST och varit i stallet de är typ de jag åstakommit :p har väl gjort lite mer men de är väl de "viktigaste" jag gjort ;) Tog ut Undri på en sväng på vallen och han tog de riktigt bra :) Jag och Ingrid har kommit överens om att han ska få en liten viloperiod nu i två veckor ungefär. De känns faktiskt himla bra, tror de kan vara bra för både honom och mig =) Nej men nu ska jag nog gå och lägga mig är ganska trött... får se om jag kanske läser lite i min bok innan jag somnar :p imorn kommer Stina, Johan och Philip så jag måste greja till de sista på mitt rum och så måste jag ta ner en del grejer för dom ska nämligen sova i mitt rum.
 Nästa hållplats, sängen! Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0