Mina planer för dagen

Sitter och lyssnar på Jace Everett medans jag funderar på vad jag ska göra idag. De blir ingen ridning eftersom de är -20 ute... va alldeles nyss ut med Tila och de känndes inte så himla kallt, men då stog jag iof i solen och vi va typ ute i 10 min :p Så planerna för dagen blir nog att tvätta lite, läsa lite i svenskboken (tråkit!), läsa lite i Islandshästen och kankse träna lite (!) :) vet att de sistnämda kommer bli svårt att komma ihåg ;)
Ska nog börja med tvätten så kan jag kolla på ett avsnitt TB medans :) Kan öven säga att jag går i väntasn tider, haha :p bra uttryckt xD väntar på att Eve och dom ska uppdatera på sin blogg så jag kan få reda på hur resan gick och hur dom har de!!


Taj Mahal


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0