gårdagens

tidig morron idag, vaknade för en kvart sen om inte mer... men de är väl bara för att jag somnade redan vid tp elva igår. kollade på film  med Elisabeth :) vi såg på Sherlock Holmes, eller de va snarare hon som såg för jag sov :p
städade min skrubb igår. De va riktig behövligt så nu har jag lite mer ordnig fast de lär väl inte ta så lång tid innan de är stökigt igen ;) Sen så plockade jag undan alla mina pärlor och grejer från bänken... känner att jag nog inte kommer att hålla på med de på ett tag, har nog att gör ända :/ hinner ändå inte med de jag vill och ska göra...
hittade typ 50 tomma påsar, 12 skokartonger, 11 väskort, 13 tomma pärmar och mappar... Så städning va välbehövligt :p sen hittade jag min gamla lavalampa :p


 
lite grejer från skrubben

       massa massa grejer


alla mina tomma påsar som jag "hittade" de va minst 50 st


rent plockat golv

pälor


skolan igår va fakriskt ganksa ok, bara de att jag kom försent till kemin för att bussen kört i diket.... Fick min hemskrivning som vi har på Svensksa öden o äventyr. De komer bli riktigt kul och skriva den, jag tycker om att fundera och diskuter och skriva mina egnaåsikter :) så de kommer bli jätte bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0