full rulle hela dan

Idag har de varit en riktig helda i stallet! Men de har varit kul :) synd bara att de inte blivit nå n riding :/ men de blir ju så när de antingen blåser hur mkt som hellst eller är svinkallt, hoppas på bättre väder imorn :D Blir tidig morron igen, hästarna vänta åter igen på mig :) ska nog pyssla lite mellan morron och lunchfodringen för de blir så himla jobbit att cykla hem emellan... har cyklat 12 km, gått 4km + att jag gåttrunt en hel del när jag mockat, fodrat och grejat... har fått en massa motion idag :) den där semlan jag åt på em jämnde nog ut de hela ;)
nej nu ska jag försöka slit mig från datan... ska bara uppdatera en grej sen blir de SOVA, ska upp 05.30 :)
Gonatt! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0