en bra dag

Nu är de ganska så sent igen... men jag har ju börjat blivit lite mer av en kvälls människa :p Har precis kollat på ett avsnitt av Desperate Housewives, ska  nog ta och kolla på ett till nu innan jag ska sova :) Jag va is tallet nu ikväll och först red jag Kolan och sen Undri. De gick rikitgt bra med båda och är riktigt nöjd med Undri, han va verkligen super duktig ikväll :D Imorn ska jag ta in hästarna och då blir de nog lite ridning igen =)


Therna blir om paddad.

Lyckades inte riktig med min plan för dagen... hade igentligen tänkt att stanna kvar i skolan från 2 tll 4 och skriva klart SvÖoÄ hemskrivningen men tänkte att jag kunde åka hem och skriva den hemma... men inte vart e så inte. Så nu får jag försöka hinna med de imorn. Den ska ju vara inne på freda!!  :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0