~ allt känns bra ~

Känner mig så otroligt glad och lätt på nått vis :) är inte trött som jag varit ett tag utan allt känns så jävla bra! :) Tila ligger i mitt knä och sover, i köket sprids en doft av kladdkaka, (Elisabeth håller nämligen på och bakar), bra musik spelas och allt känns lugnt och bra :) Hoppas på att kua rida lite idag, nu när solen ändå skiner och de inte verkar vara så värst kallt. Har varit i stallet på morrone idag me och fixat med hästarna, fast idag va jag kvar fram till lunchen för orkade inte cykla hem och sen direkt tillbaka :p lite lat måste man ju få vara ;) Nu ska jag bara slappa fram tills mamma kommer hem sen ska jag iväg och rida och sen blir de lite plugg... man måste ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0