världens absolut sämsta bok!

Blev en tidigt morgon, Tilan sov hos mig eftersom att Eve inte va hemma så vaknade före 8 imorse. Sen har jag läst lite i den Super-duper-mega-tråkiga-äckel-boken, är på sid 85 nu iaf! De går frammåt!!

Inte fan blev de nån psykologi gjord igår heller... somnade på soffan... Men ikväll måste jag skriva klart den om jag ska hinna med allt annat som ska göras i veckan! Hade väl igentligen tänkt skriva den nu men tror nog jag ska plåga mig ingenom några sidor til av den Super-duper-mega-tråkiga-äckel-boken så jag blir av med den!

Men först ska jag ta mig en lite dusch och sen blir de läsa,läsa,läsa!
Man ser ju tom på omslaget hur DÅLIG den är!!


Kommentarer
Postat av: Anna

jag hatar också den där äckliga boken.. >.<

2010-12-05 @ 12:52:16
URL: http://annnnajansson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0