vakande upp hos karlssons

Gårdagen va helt perfekt! Vi bakade peppisar och drack glögg och sen avslutades kvällen med  Sagan om de två tornen och jag höll mig faktist vaken!! :D
Vakan vid 7 imorse och kollade på julkalendern med Elin och sen halvsova jag lite på soffan inna de blev fruskost och sen hemfärd... Ett paket fick jag också :D En kombinerad födelsedagspresent och julklapp! Gillade inslagningen skarpt!! ;) Dressman kasse och silvertejp, de är grejer de! :) TACK SÅ JÄTTE MKT!! :D



Nu ska jag fjolla runt lite på fb och kanske städa rummet om jag orkar och sen ska jag åka till stallet och rida lite :) Funderar på att prova Kolan och någon som handhäst eller så tar jag bara en ridtur :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0