fortfarande sjuk...

Har fortfarande feber och har fått ont i huvet också... så idag blir jag hemma hela dagen! Har tänkt plugga kemi och hoppas på att få skriva provet imorn. Vore skönt att ha de gjort innan lovet!

Jag har kollat upp lite info om handhäst ridning och jag tänkte ta tag i de hela och träna lite på de under lovet. Hade nog tänkt att börja med typ Kolan och Freys eftersom att dom håller ungefär samma tempo, de kanske kan gå lite snabbt men jag tror dom är enklast att börja lära sig på innan jag provar Kolan och Undri. Så nu har jag någonting att göra under lovet iaf :)


Skulle vara en dröm att kunna få med sig och ha koll på så här många hästar på samma gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0