tisdag!

Har inte riktigt haft tid/ork att skriva nått idag sen vet jag inte heller om de är nån som är intresserad av att läsa vad jag skriver... Men de gick iaf jätte bra imorse med att mocka och släppa ut Lottens hästar. Jag kom ihåg allt och kännde mig riktigt duktig :)
Sen va de några sega lektioner i skolan och sen kom Sandra och hämtade mig och så drog vi iväg till stallet. Tog ut Kolan och Freyr en sväng i skogen och de gick hur bra som helst!

Har övningskört lite och sen tog jag ut Undri och red honom lite i hagen. Riktigt bra framåtbjudning och stort stilgigt steg. Han är så himla fin när han verkligen gåååår!!
Nu hade jag väl egentligen tänk skriva kemirapporten men ska nog lägga mig ist, kan ju kanske läsa lite om teorin bakom labben så går de kanske lättare att skriva om den sen... Låte fruktansvärt tråkigt och de är precis vad de är men de är ju bara den här rapporten och kemiprovet kvar sen är de lov!! :D Så de är bara bita ihop och plugga!

Kommentarer
Postat av: Hanna E

Jag läser så skriiiiv ;)

2010-12-15 @ 10:03:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0