stan hela dan!

Kom hem från stan för en timme sen och jag hittade en himla massa grejer! Och träffade en massa folk också. Va först med Eve på gränby, sen åkte jag in till stan och gick med Hanna där sprang vi ihop med Richard och sen när Hanna drog hem så va jag med Elin, Richart och Matteo. Jag har haft en riktigt bra dag! =)

De här har jag köpt:
  • orange väst till stallet
  • svart väst till stallet
  • grån tröja
  • rosa/röd klänning
  • orange-grön randig tröja
  • svart kofta
  • blå-beige randig kofta
  • rutia genomskinliga legins
  • blå klänning till nyår
  • diamanthårspännen
  • bomull + nagelacksborttagningsmedel
de va nog allt tror jag.... kanske slänger upp nån bild på grejerna imorn om jag orkar ;) Men nu ska jag måla naglarna i en snygg röd färg och sen ska jag krypa ner under täcket och sooooova! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0