Johanna de hopplösa fallet!

Skulle försöka ta sovmorgon imorse men inte fan gick de vaknade före 7 iaf... Helt värdelöst! Men ingen idé att sura över de. FÖR idag ska jag till stan med min söta lilla Hanna <3 Va ett tag sen vi såg så nu är de dax :)
Jag ska föröska hitta nått att ha på mig på nyår och sen ska jag se om jag kan hitta lite annat också. De som står på inköpslistan just nu är:
  • Nyårs kläder
  • bomull +  nagelackborttagningsmedel
  • legins
  • kofta
Ja de va väl de, jag hoppas jag kommer undan billigt med tanke på rean! Men känner jag mig själv rätt så vet jag att jag kommer köpa allt för ord.pris eftersom jag aldrig hittar nått på rea xD

Sen ikväll ska jag till stallet och rida lite hade jag tänkt. Då är de nog Strimma och Undris tur, men får se när jag kommer hem från stan först ;)


Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0